Setiap saat dalam hidup adalah ibarat gambar yang belum pernah terlihat, dan gambar yang tidak akan terlihat lagi. . . . . So! Enj0y ur life & make it a Sweet Moment to remember. . . .



Wednesday 5 December 2012

3D & 4D Scan Little Boy

Harap sangat2 aku blh bt scan 3d & 4d ni nt kalaw aku preggy lg... hahahaha
berangan... sbnaqnya aku rasa cm xdan nak tgk aleesya jd baby, sat ja dia dah bertukaq jadi kanak-kanak plak... Hurmmm... Ai, nak preggy lg ka??? Kihkihkih... 


Bestnya dapat tgk baby dalam per0t d0k gerak2 cmnie....


Aku bukan xmaw jd mak buy0ng lg, best2 sngat2... SERIUS BEST!! time pantang lagi la best! Smua org layan cm princess... Kikiki.. Bajet mcm aku cinderella... :) Huhuhu... Best! tp aku malaih ar tang nak kena b'jaga malam... Hahaha... Xtaw ar bila nak preggy lg.. rasa cm tak0t aleesya xcukup kasih sayang pn ada.. 


TQ Ruby Ed0ra a.k.a Rabiatun Hasni sbb sudi share dgn aku...
Sob s0b s0b... :'( terharu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...